Minidag 24-9-22

Atalante Heroes gaan als een speer!
03 oktober 2009

Eindelijk na het kampioenschap van afgelopen seizoen zijn de Heroes weer klaar voor de strijd.

Minidag in Amstelveen:

Volgens mijn vrouw is Amstelveen leuk en gezellig, dat gaat natuurlijk over de vele en warme overdekte winkels. De waarheid is dat Amstelveen een winderig, koud en afgesloten Bankras Sporthal heeft. Ja, 1.5 uur wachten op een tochtige plek omdat de burgemeester zich nog even omdraait. Een slecht begin waar de organisatie ook niets aan kan doen. Het is immers de gemeente die de sporthal  open moet stellen op de vooraf afgesproken tijd.

Wel een dikke pluim voor de organisatie. Nadat onder luid gejuich de deuren waren open gegaan waren de speelvelden in no time uitgezet. Nadeel was een ingekort programma om de verloren 1,5 uur een beetje in te lopen voor de nog komende spelers.

De Heroes waren flink onderbezet met 3 afwezige spelers. Gelukkig zaten de Ukke Toppers in dezelfde poule en hebben voor de nodige aanvulling gezorgd. Ook hadden de Heroes een troefkaart met de naam Stefan.

Ivar, Stefan, Claudia en Kimo bijten de spits af. Snel tempo en mooie combinaties en zeer sterk veldspel zorgen voor een dikke overwinning. Een sterk begin van de Heroes….

Door het late begin heeft ook Lars zich kunnen aansluiten bij de Heroes. Lars die in het dagelijkse leven op voetbal zit (leuke sport overigens) werd zo de vierde speler zodat de Ukke Toppers hun eigen goede spel konden spelen. Ook de andere wedstrijden waren kaassie voor de Heroes, met huid en haar werden de tegenstanders verslagen.

1 Tegenstander kon goed partij geven en dat waren natuurlijk de Ukke Toppers , deze meidengroep gooiden niet alleen ballen maar ook hun charmes in de strijd. Al met al hebben de Heroes een superochtend gehad. Eerste plek met 15 punten, nummer 2 eindigde met 8 punten.

Ook een dikke pluim voor de Heroes. Deze super talenten gaan waarschijnlijk een groep omhoog om daar voor de winst te gaan.

Bron: Gerard