Vinkeveense plassen 2

Toppers op de eerste minidag
08 oktober 2011

We mochten zaterdag (8 oktober) eindelijk weer wedstrijden spelen. We hadden bij elkaar geslapen en er beide veel zin in. Nieuw was dat we nu wel mogen smashen op niveau 4. Dat is leuk, maar we hebben het nog niet veel kunnen oefenen.

We hebben het zelf in de wedstrijden nog niet zoveel gedaan.

De eerste wedstrijd was tegen het blauw gele team. Wij serveerden goed en maakten veel punten. Het ging erg goed en we hebben beide sets gewonnen.

Daarna tegen Martinus. Daar ging het soms goed en soms wat minder. Op het eind van beide sets hebben we het net niet kunnen winnen, dat was eigenlijk jammer.

Als laatste tegen de lichtblauwe shirts (Spaarnestad). Die smashten al veel en een jongen had een hele moeilijke bovenhandse serve waar we wel moeite mee hadden. Deze wedstrijd hebben we ook verloren. Het smashen vinden we wel leuk, maar we moeten nog wat meer oefenen zodat we dit wat vaker kunnen doen in de wedstrijd.

Wel een leuke dag gehad!!

Groetjes Chanel en Lucia

Bron: Chanel en Lucia