Scholentoernooi 2014

Mini uitje
29 mei 2010

Via deze weg wil ik jullie meer informatie geven over het aanstaande mini-uitje. Zoals jullie hebben kunnen lezen in het clubblad vindt dit uitje plaats op zaterdag 29 mei a.s.
We hebben besloten met z’n allen naar Oud-Valkeveen in Naarden te gaan (zie ook www.oudvalkeveen.nl). Daar gaan we er met z’n allen een gezellig dagje van maken en hopelijk met heel veel kinderen en mooi weer!

Oud-Valkeveen is geopend van 10.00 – 17.00 uur, dus we willen er wel op tijd zijn. De definitieve vertrektijd volgt later!
De eigen bijdrage die we van de kinderen vragen is vijf euro per persoon. Hierbij zit de toegang tot de speeltuin, een pakje drink en een zakje chips inbegrepen. Het is dus wel handig om ook nog iets van een broodje mee te geven, want het belooft een drukke en lange dag te worden.

Natuurlijk kunnen wij niet allemaal zelf de kinderen vervoeren, dus we hopen ook dat er een aantal ouders is dat wil rijden. De toegang voor de ouders wordt door de vereniging betaald, dus je hoeft geen entree te betalen. Het parkeren is daar gratis, dus alleen de benzinekosten komen voor eigen rekening.

Het is noodzakelijk om vooraf kaarten te reserveren, dus we willen graag uiterlijk maandag 17 mei a.s. horen of je mee gaat en of je paps of mams wilt rijden.

We hopen dat jullie er net zoveel zin in hebben als wij.

Tot 29 mei!

Groetjes van het jeugdbestuur