Muppets scoren op de laatste minidag van 2009!
12 december 2009

Vandaag, 12 december was de laatste minidag van het jaar. In Ouderkerk aan de Amstel mochten we onze volleybalkunsten laten zien. Voortvarend en vol energie begonnen Marit,  Paula, Ralph en ik aan de eerste wedstrijd. Helaas zonder Jaco die vandaag niet kon spelen. De eerste wedstrijd was tegen, jawel, de Atalante Heroes! Voor Paula was het haar eerste minidag en eerste wedstrijd. Ze speelde mee in het team alsof ze het al jaren deed, gewoon fantastisch. Wij, de meer ervaren Muppets,  lieten ons niet verrassen door de Heroes en wonnen de wedstrijd.

Na een pauze mochten we voor de 2e wedstrijd aan de bak. Ook deze wedstrijd verliep toppie. Geconcentreerd en goed serverend wonnen we ook deze wedstrijd. Bij de derde wedstrijd was de vermoeidheid toegeslagen. In de eerste set liep de service niet lekker en riep Ralph zachtjes: we gaan verliezen.... Gelukkig heeft niemand dat in het team gehoord en eindigde de 1e set uiteindelijk gelijk in 18-18. De 2e set starten we weer voortvarend door goed te serveren en het goed opvangen en doorspelen van de bal. Hierdoor waren we weer helemaal terug in de wedstrijd waardoor we deze set gewonnen hebben.

Noa en mamma Kathy

Ps Hierbij wensen wij iedereen alvast fijne feestdagen en een goed uiteinde toe!

Bron: Noa en Kathy