Week van de Scheidsrechter

02-10-2024 / Nancy Lijten
Van zaterdag 5 oktober t/m zondag 13 oktober is het de Week van de Scheidsrechter. Tijdens deze week zetten we alle scheidsrechters in het zonnetje om ze te bedanken voor hun inzet. Zonder scheidsrechters kunnen we immers geen wedstrijden spelen.

Atalante doet hier natuurlijk aan mee. Moet jij /jouw team spelen in deze periode, zet dan vooral je scheidsrechter in het zonnetje!
Een doosje Merci, een bloemetje, een lekker doucheschuimpje, een leuke kaart, alles is mogelijk!

Zonder scheids kunnen we geen wedstrijden spelen, dus deze vrijwilligers verdienen een dikke pluim. We zijn benieuwd wat jullie regelen voor je scheidsrechter… Deel vooral je foto’s met ons en gebruik #scheidsbedankt in je social media posts.