Een Team/Club Effort!

27-09-2024 / Lieke Husslage

Afgelopen week speelde Dames 3 hun bekerwedstrijd tegen Allvo uit Almere en wat een wedstrijd was het! Hoewel er wat uitdagingen waren door een tekort aan spelers, lieten de dames zich niet zomaar uit het veld slaan. Dankzij drie invallers, waaronder Malou (dit keer mét kniebeschermers 😉) en onze talentvolle jeugdspelers Lynne en Renske, kon het team toch compleet aantreden. Super dat ze erbij waren. We hopen ze in de toekomst vaker te zien!

Met Tineke als aanvoerder en Jade als coach gingen de dames vol goede moed van start in onze vertrouwde sporthal, De Boei. De eerste set begon fantastisch; met overtuigend spel pakten ze de winst met 25-17! Helaas, daarna veranderde het spelbeeld. De tweede en daaropvolgende sets werden verloren, maar wat er ook gebeurde, de dames hebben keihard gestreden. Soms zit het mee, soms zit het tegen, maar één ding is zeker: ze hebben alles gegeven!

Een grote dank aan alle invallers en supporters – op naar de volgende wedstrijd, we blijven knokken! 💪