VCH MA2 – MA1 Atalante

28-09-2024 / Lynne
Deze zaterdag mochten we naar Hoofddorp in de Fanny Blankers Koen hal. Nadat we onze haren in de krul hadden, konden we beginnen met de warming up.

Aanvoerder Renske even in gesprek met de scheidsrechter ivm krappe ruimte bij de opslag dat goed werd besproken in het team. De eerste set gingen we voortvarend van start. Lisa V. begint aan de service en na 9 punten kon de tegenstander pas beginnen.
Eerste set wonnen we met 25-18.

De 2e set was bijzonder. Na 5-5 alleen maar serveerfouten van beide teams kon eindelijk het spel beginnen. De scheids had zoiets nog nooit meegemaakt. Deze set wonnen we weer met 25-18.

Fijn dat we met zijn 8en zijn en goed in vorm, want de derde set wonnen we met 25-19.

Chloƫ had het deze wedstrijd lastig door verschillende posities, want dan raak je soms de draad even kwijt. Maar ze liet zich niet uit het veld slaan!
De vierde set met 25-13 gewonnen.

Coach Wanda voelde zich deze wedstrijd meer ontspannen en hoefde maar 1 x even het team te adviseren.

Wat een geweldige wedstrijd hebben we gespeeld, trots op ons team!