Freaky Friday

We zijn vorig seizoen gestart met Freaky Friday. Het doel is om tijdens deze avond, waarop alleen onze eerste teams spelen, de gezelligheid van vroeger terug te laten komen op de tribunes. We willen samen met het merendeel van onze club, maar ook oud-leden, sponsoren, andere bekenden en (indien aanwezig) supporters van de tegenstanders, een volleybalfeestje vieren.

Er wordt gespeeld op center court, de spelers worden omgeroepen en komen onder begeleiding van onze jongste jeugd het veld op. Er zijn ballenkinderen en er is een speaker/DJ aanwezig die het publiek een beetje opzweept en de mooie ballen van beide kanten van het veld zal benoemen.

Vorig jaar was het een groot succes en werd het ook door onze tegenstanders als zeer leuk ervaren.

We zijn op dit moment nog bezig met de voorbereidingen en houden jullie via deze website en onze socials op de hoogte van nieuwtjes.