Aanmelden bij Atalante

Is het meetrainen bevallen en wil je lid worden van Atalante? Ben je helemaal op de hoogte van wat een lidmaatschap bij Atalante inhoudt (contributie, tenue, actief lidmaatschap, etc.)? Vul dan onderstaand formulier in om je aan te melden als lid van onze vereniging. Zodra de ledenadministratie je inschrijving heeft ontvangen en verwerkt, ontvang je hiervan bericht op het door jou opgegeven mailadres.

Je gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de privacyverklaring van de vereniging. Bij aanmelding voor het lidmaatschap als competitiespelend lid bij Atalante (jeugd/senioren/recreanten), word je ook lid van de NeVoBo. Atalante Vinkeveen zorgt voor aanmelding bij de bond en de bijbehorende contributieafdracht.