Vinkeveense plassen 2

Vriendenloterij

Speel mee voor Atalante!
>> Aanmeldbon Atalante 310683
info via Max (secreta @ vv-atalante.nl)

ALS JIJ WINT WINNEN JE VRIENDEN OOK!

Zoals jullie via de media wellicht al hebben vernomen is de Sponsor Bingo Loterij veranderd in de Vrienden Loterij. Mooier kan het niet worden! Als je meespeelt is 50% van een verkocht lot voor Atalante. En win je een prijs, dan winnen 3 van jouw vrienden ook. En je mag zelf bepalen wie, zolang jouw gekozen vrienden ook deelnemer van de Vrienden Loterij waren ten tijde van de trekking. Win je bijvoorbeeld een auto dan win je het recht om drie auto’s weg te geven aan vrienden, familieleden, clubgenoten of bekenden die ook meespelen met de Vrienden Loterij. Win je bijvoorbeeld € 100.000,- dan mag je drie vrienden ieder € 10.000,- geven.

1.      Indien je al meespeelt bij de Vrienden Loterij weet je dat de helft van de kosten van een lot ten goede komen aan één van de vele goede doelen die door deze loterij worden gesteund. Je kunt nu echter ook je eigen volleybalclub steunen. Wij zouden het natuurlijk super leuk vinden wanneer je het goede doel dat je steunt aanpast naar volleybalvereniging Atalante. De sponsorcode van Atalante is 310683.

2.      Speel je nog niet mee met de Vrienden Loterij dan kan je dat vanaf nu gaan doen. Dankzij de Vrienden Loterij kan je de club financieel steunen door mee te spelen. Één lot kost € 2,20 per week. De helft van dit bedrag gaat naar Atalante. En je steunt dan niet alleen je club, maar maakt ook kans op prachtige prijzen van de Vrienden Loterij, zoals de wekelijkse hoofdprijs van € 100.000,00 Via www.vriendenloterij.nl kan je je aanmelden. Je kunt je aanmelden via de banner die op de website is geplaatst (klik via de sponsorbalk). Deze banner linkt rechtstreeks naar de aanmeldbon op de website van de Vrienden Loterij. Een bon waarop de clubnaam al is ingevuld.

Even een rekenvoorbeeld wat dit voor Atalante betekent.
Volgens de Vrienden Loterij ontvangen wij jaarlijks per lot € 66,00.
Stel dat er 10 leden meespelen met 1 lot dan heeft Atalante na 1 jaar € 660,00 verdiend.

Uiteraard willen we dit geld op een goede manier gaan besteden.
DOEN DUS, voor jezelf en voor onze club!